• Fraktfritt vid köp över 600 kr!

  • Övrig frakt 49 kr

  • Snabb leverans 2-4 vardagar

Sök

 FRI FRAKT vid köp över 200 kr denna helg 
*gäller leverans till Schenker-ombud inom Sverige

Väntar på leverans

♡ Paket från Supercat? ♡

Först och främst, ett stort varmt TACK för att just du valde att handla hos just oss! 

Vi är småföretagare från Norrland, vi tillhör ingen stor kedja eller koncern. När just din din order landade hos oss så ska du veta att vi uppskattar det jättemycket och vi blir fortfarande (flera år senare) lika glada för varje beställning som kommer. Tack! ❤


Detta händer när du fått en leveransavisering från oss:

1. Vi bokar en fraktsedel till ditt paket och sedan plockas dina varor från våra lagerhyllor. ♡

 

2. Vi packat ditt paket och gör det klart för att åka iväg med Schenker-bilen eller Postnord-bilen inom 0-2 vardagar från vårt lager. 

 

Obs! Om det skulle uppstå några frågor kring dina beställda varor så kommer vi att kontakta dig via email. Om du har några frågor så är du välkommen att göra detsamma, du når oss via email: info@supercat.se

 

3a. När ditt paket ligger i paketburen, redo att åka iväg, så kommer du att få ett email från oss. Om ditt paket åkt iväg med Schenker får du en spårningslänk till Schenkers hemsida.

 

3b. Om du beställt något litet och lätt så kan det hända att vi skickar ditt paket med kuvert+porto eller med Postnords varubrev, i så fall kommer ingen klickbar spårningslänk på ditt paket - du kommer då att hitta din leverans direkt i din brevlåda eller i ditt postfack inom ett par dygn.

 

3c.  Har du beställt paket med Hemleverans så inväntar du avisering från din närmsta Schenker-temrinal där du bekräftar och bokar en utkörningsdag av ditt paket.

 

3d. Har du beställt ett paket som skickas direkt från vår distributörs lagerplats, t ex en Cosy-hylla så tar leveransen upp till 14 vardagar då paketet skickas från en lagerplats i Europa.

 

4. Om det går mer än 6 vardagar och du inte fått någon sms-avisering eller postavisering och heller inga varor i postlådan? Då kontaktar du oss via email: info@supercat.se och bifogar ditt ordernummer - så hjälper vi dig att undersöka varför ditt paket dröjer!

 

5. När du fått en sms-avisering, postavisering eller ser att paketet är framme i Mina Paket-appen - då kan du kila iväg till ombudet och hämta ditt paket. Har du fått leveransen direkt i postlådan plockar du in den!

 

6. Sedan frågar du självklart din katt / dina katter om de vill hjälpa till att öppna ditt paket. Om du fått dina varor i en stor kartong måste kisse självklart få provsitta kartongen och använda den som gömställe och krypin  i ett par dagar, innan ni lämnar in kartongen på wellpapp-återvinningen.

 

Vi önskar dig en Mjautastisk dag!